poniedziałek, 17 lipca 2017

Wypadające włosy- co zrobić?

Hej!
Słyszałam od wielu osób, że zmagają się z problemem wypadających włosów, najczęściej latem. Co może być tego przyczyną?  Otóż może być to niewłaściwa pielęgnacja włosów, zbyt intensywne zabiegi w zakładzie fryzjerskim, a nawet choroba dziedziczna. Wypadające włosy mogą być też konsekwencją mocnych upięć, mocnego zaplatania warkoczy, silnego ściągania pasm gumką. Nie zawsze oznacza to jakąś poważną chorobę, lecz trzeba przyjrzeć się temu z bliska. Jeśli włosy wypadają ci "garściami" cały rok, należy skontaktować się z lekarzem. Jeżeli wypadają ci tylko sezonowo, też dla bezpieczeństwa pójdź do lekarza, ale możesz też dostarczyć organizmowi więcej biotyny, np. w tabletkach (dostępne są w każdej aptece), jednak nie zażywaj żadnych leków bez konsultacji ze specjalistą.



Twoje włosy są wtedy osłabione i musisz na nie uważać. Kupuj wtedy lepsze szampony staraj się lekko upinać włosy, żeby po pierwsze nie ściskać ich mocno gumką, a po drugie żeby końcówki nie ocierały się o ubrania, ponieważ niszczą się wtedy i osłabiają. Dbaj o swoje włosy, żeby były piękne i zdrowe! ;) 




Zdjęcia z Grafiki Google 





6 komentarzy:

  1. Czasami też włosy wypadają z zbyt nadmiernego stresu, na szczęście ja jak na razie nie mam tego problemu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytałam Twój post, a w tv leciało iCarly i dziewczyna mówiła, że wypadają jej włosy ze stresu. Przypadek? Nie sądzę.
    Fajny blog, polecam też mojego http://pozytywnapati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy wypadały, wypadają i chyba wypadać będą zawsze. Ale nie jest to ilość 'zagrażająca życiu' :P najgorzej było po porodzie, na szczęście udało mi się to zwalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że się udało :) Nie jest miłe, jeśli zakładamy bluzkę, a na niej tona włosów ;(

      Usuń