wtorek, 18 lipca 2017

Tumblr Girl :D

Hej! Dzisiaj przychodzę do was z tematem lubianym wśród młodzieży, czyli Tumblr Girl. Kto to w ogóle jest? A więc jest to styl, kobiecy ideał, szczupła dziewczyna, znająca wszystkie mody i ubierająca się modnie. Przedstawię wam kilka cech Tumblr girl.
1. Uwielbia ona robić sobie selfie. Zasłania twarz włosami, telefonem lub ręką aby pozostać tajemniczą.
2. Śledzi ona wszystkie mody. Ma w szafie superstary, kurtkę bomberkę, szorty z wysokim stanem, spodnie z dziurami, krótkie topy.
3. W makijażu najważniejsze są duże usta i idealne brwi. Jak powiększyć idealnie swoje usta macie tutaj: Jak powiększyć usta. Kliknijcie w ten link, a na pewno wam pomoże.
4. Tumblr girl kocha kaktusy. Zielone roślinki nie są trudne w utrzymaniu, a są świetnymi modelami do zdjęć.
5.Bieliznę kupuj z inicjałem Calvina Kleina. Każda Tumblr Girl powinna mieć w swojej szafie przynajmniej jedną parę majteczek Ck :D

Zdania na temat Tumblr girl są podzielone, jedno twierdzą, że jest to żenada i głupota, a drudzy są tym zafascynowani i wpatrzeni w nie jak w obrazek. Ja sama lubię taki styl, podoba mi się, zdjęcia z zasłoniętą twarzą wychodzą czasem bardzo fajnie ;)
Post został napisany dla śmiechu i dobrej zabawy oraz żeby urozmaicić mojego bloga, więc proszę potraktować go z przymrużeniem oka ;) :D


*Zdjęcia- Grafika Google
inspiracja- strona "Jak zostać Tumblr girl?"

8 komentarzy:

  1. Też podoba mi się styl Tumblr girl, ale z umiarem. Niektórzy przesadzają czasami. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jakiś czas fazę na tumblr girl ;) Teraz tez lubię,ale szczerze to niektóre dziewczyny juz czasem przesadzają ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten styl, ale z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale czasem dziewczyny już z tym przesadzają... -_-

      Usuń
  4. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam że tumblr girl to nie styl tylko elementy ubioru

    OdpowiedzUsuń