piątek, 14 lipca 2017

Jak zrobić paznokcie hybrydowe? Ciekawostki...

Jednym ze znanych rodzajów paznokci są paznokcie wykonane za pomocą lakieru hybrydowego, tzw. paznokcie hybrydowe (hybrydy). Ciekawym pytaniem jest: Jak je zrobić, aby były trwałe i miały ładny wygląd? Zatem ja odpowiem wam na to pytanie ;)
Krok 1: Oczyść paznokcie- odsuń skórki, nadaj paznokciom kształt i odtłuść płytkę


Krok 2: Nałóż bazę i utwardź w lampie 
Krok 3: Nałóż 2 warstwy koloru i utwardź w lampie 
Krok 4: Nałóż top i utwardź w lampie 
GOTOWE! Twoje paznokcie mają teraz piękny kolor, są twarde i nie łamią się za każdym razem gdy o coś zaczepisz. Zrobienie trwa około 1.5-2 godziny a na paznokciach trzymają się około 2 tygodnie, ponieważ robi się odrost. Należy wtedy zmyć paznokcie i zrobić nową hybrydę. Sama zrobiłam niedawno paznokcie hybrydowe w kolorze neonowy róż. Zrobiła mi je moja sąsiadka (Martyna pozdrawiam Cię jeśli to czytasz). Wytrzymały długo i dalej się trzymają, z całego serca i z czystym sumieniem polecam je! 



* Zdjęcia: Grafika Google 







1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się hybrydy. Razem z siostrą powoli wkraczamy w ten hybrydowy świat :)

    OdpowiedzUsuń