środa, 19 lipca 2017

Moja opinia o Converseach ;)

Hej! Dzień dobry!
Pomyślałam, że fajnie by było jakby na blogu pojawiła się jakaś opinia o ubraniach lub kosmetykach. Chciałam dzisiaj napisać opinię o butach marki Converse. Od razu mówię, że jest to moje zdanie i post nie jest w żaden sposób sponsorowany. Więc tak, sama posiadam krótkie, białe trampki marki Converse.
 (zdjęcie z Grafiki Google)

Kupiłam je w sierpniu w 2016 roku. Służyły mi jako buty do chodzenia po szkole. Zazwyczaj zmieniałam buty kilka razy do roku bo rozrywały się i rozklejały. Z tymi było inaczej. Chodziłam w nich cały rok szkolny, a teraz jeżdżę w nich na fiszce, rowerze a nawet na dłuższe wycieczki czy zakupy. 
(zdjęcie moich trampek, nóżek i fiszki ;) )




 Są świetne, nie dość, że wygodne to jeszcze śliczne. Pasują do każdej stylizacji, zarówno eleganckiej, jak i sportowej. W tym roku chcę również kupić takie, ale może w innym kolorze. Byłam w nich też nad morzem na tydzień na wakacjach i codziennie w nich chodziłam i też super się sprawdzały. Co do wysokich nie mam pojęcia, ponieważ nie miałam. Zastanawiałam się nad zakupem wysokich, ale stwierdziłam, że wezmę te. Jednak wydaje mi się, że sprawdzają się tak samo tak te krótkie. Kupiłam je w Warszawie w Blue City (jak się nie mylę) w oryginalnym sklepie Converse. Jestem z nich mega zadowolona. 

A czy wy macie takie buty? Jak się sprawdzają? Napiszcie w komentarzach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz