poniedziałek, 31 lipca 2017

Jak ochłodzić pokój w czasie upałów ;)

Hej! Dzień dobry!
W lecie podczas wysokich temperatur w mieszkaniach jest gorąco i duszno. Co zrobić, aby poczuć się bardziej komfortowo?
1. Wiatraczek domowy- wprawdzie ochładza nas, lecz pobiera dużo prądu i przyczynia się czasem do mocnych bólów głowy (przyczynia się do tego mocny strumień powietrza)
2. Rozwieś mokre pranie na suszarce w pokoju, woda parując schładza powietrze o 2-3 stopnie. Jest to praktyczny i dobry pomysł.
3. Zawieśmy w oknach rolety. W pokoju będzie wówczas więcej cienia i zapobiegniemy nadmiernego nagrzewania się wnętrza.
4. Otwórz okno na noc. Możesz nawet zrobić KONTROLOWANY przeciąg.
5. Jedzmy potrawy krótko gotowane.W upalne dni należy unikać długiego gotowania. Para wodna powoduje nieprzyjemne uczucie gorąca, czego chcemy uniknąć.
6. Ponadto w upalne dni możemy dla ochłody możemy jeść zimne lody :D


16 komentarzy:

  1. Na pewno skorzystam z tych porad..upał nas nie oszczędzać: )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja spuszczam rolety i robię ciemnicę w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to działa na 100%
    http://izabelin1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis bardzo adekwatny do sytuacji :D
    Wiatraczek to ostatnio mój najlepszy przyjaciel, robię też zapasik lodów, które jem, kiedy jest mi najgoręcej. Naprawdę działa :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post ja chyba zacznę używać tych rolet w końcu :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rolety zewnetrzne oduwam dopiero jak słońce odpuszcza. Bo inaczej jest nie do wytrzymania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekaw porady, ja osobiście ma dom ocieplony styropianem i takie triki praktycznie nie są potrzebne do przeżycia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wartościowy wpis! <3 Na wakacjach musimy się schładzać^^ Chociaż te są takie trochę zimne :D

    OdpowiedzUsuń