środa, 9 sierpnia 2017

Co robić w wolnych chwilach?

Hej! Dzień dobry!
Dziś pytanie- Co robić w wolnych chwilach?
Ja osobiście gdy się nudzę oglądam TV, wychodzę z psem na spacery, trenuję go, gram na akordeonie, a czasem jeżdżę konno. Lubię spędzać czas na świeżym powietrzu, często jeżdżę na fiszce i rolkach. Możecie robić to samo. Wiem jak dziwnie czuje się każdy z nas, gdy nie ma nic do robienia. Chciałam doradzić wam co można robić, a że jest to blog  modowy, będę mówiła o modzie. Zawsze można poszperać w internecie, poszukać ciekawych fryzur i testować je na swoich lub czyichś włosach.



To samo możemy robić z paznokciami. Wyszukiwać wzorów i próbować je. Jeśli nie chcesz robić tego na swoich paznokciach zakup tipsy przeźroczyste i to na nich twórz swoje wymysły :D. 
Co do ubrań, ja często przeglądam strony sklepów z ubraniami w których często kupuję i szukam tam nowości Śledzę nowe hity modwe. Możecie także sami projektować swoje ubrania. Kupcie bluzki w jednym kolorze i naszywajcie różne naszywki lub malujcie na nich wzory farbami itp. Mogą wyjść ciekawe rzeczy ;)

Podajcie swoje sposoby na nudę ;)


*Zdj z grafiki google ;)

15 komentarzy:

  1. Ja najczęściej wolny czas spędzam z chłopakiem :D również czytam, jem, oglądam seriale, wychodzę na miasto, robię zdjęcia.. Muszę w końcu wybrać się na rolki! ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeważnie czytam książki albo gram w siatkówkę czy spotykam się że znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez staram sie dużo przezywać na świeżym powietrzu :)
    infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta pierwsza fryzurka :)

    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny blog. Ja najczęściej robię sobie leniwe dni. Tzw beauty day maseczki na twarz pazurki itd ;)
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/2017/08/cos-innego-nie-bezpiecznego.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. W wolnym czasie pracuje przy blogu.. więc nie do końca mam taki czas wolny 😜 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swój wolny czas w połowie rodzinie, znajomym, blogu i różnych rzeczach, ale za to wiem, że go nie marnuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w wolnym czasie oddaję się w stu procentach swoim pasjom :D

    OdpowiedzUsuń