środa, 23 sierpnia 2017

Back to school- co kupiłam sobie do szkoły

Hej!
Dziś przedstawię wam kilka z moich rzeczy, które kupiłam sobie do szkoły ;). Nie wykonywałam zdjęć moich ubrań, więc wstawię zdjęcia ze stron internetowych danych sklepów ;) Myślę, że nie będzie to problemem ;) Zapraszam!
Sklep Cropp:
1. Bluzka z wycięciem i ozdobną gipiurą                                                                    
                   












2. T-shirt












3. Bluza z kapturem












4. Plecak













Sklep Sinsay:
1.  Koszulka i granatowe leginsy













Sklep H&M
1. Spodnie z wysokim stanem













2. Spodnie z wysokim stanem













3. Krótka bluza (zdjęcie zrobiłam sama, bo nie mogłam znaleźć na stronie internetowej)









Sklep New Yorker
1. Bomberka












Sklep 50style
1. Buty Adidas(Zdjecie zrobiłam sama, bo nie mogłam znaleźć na stronie internetowej sklepu)








*Przepraszam za słabą jakość tych dwóch zdjęć, które zrobiłam sama.
Mam nadzieję, że kilka z moich ubrań spodobały się wam. Nie wstawiałam wszystkich które kupiłam, tylko te, które wydają mi się  najciekawsze.
Napiszcie w komach które ubrania najbardziej wam się podobały ;)
Buziaki ;*





12 komentarzy:

  1. Ja także trochę się obkupiłam na nowy rok szkolny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ciuchy:) również korzystam z obecnych przecen :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam posty back to school! Super post pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomberka i krótka bluzka ♥️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę całkiem sporo tych zakupów! :D Najbardziej przypadły mi do gustu te buty z adidasa! :D moze dlatego ze sama sie na nie czaje :D
    udanego dnia!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję i również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń