wtorek, 29 sierpnia 2017

Moja opinia o 3 maseczkach :)

Hej! Przychodzę do was z moją opinią na temat 3 maseczek wytestowanych przeze mnie w ostatnim czasie. Postanowiłam, że przetestuję je i napiszę na ten temat post na bloga. Zapraszam!
Pierwszą maseczką jest maseczka oczyszczająco odżywcza z firmy dermaglin. Nakłada się bardzo dobrze. W opakowaniu jest wystarczająco dużo maseczki, żeby nałożyć ją na na całą twarz. Piszę o tym, ponieważ kiedyś trafiłam na maseczkę, która wystarczyła na pół twarzy i nakładałam ją tak jak potrzeba (nie za dużo w jednym miejscu). Ta maseczka spowodowała, że moja skóra zrobiła się świeża. Zrobiła się gładka i odżywiona. Zdecydowanie polecam!












Drugą maseczką jest maseczka węglowa oczyszczająca z firmy AA Beauty Bar. Nie będę się dużo rozpisywać, polecam i tyle :D. Ogólnie maseczka jest dobrej jakości, podczas trzymania jej na twarzy czułam szczypanie, co znaczyło, że maseczka dobrze oczyszcza moją skórę i zwęża pory. Po niej również czułam świeżość, nie mam żadnych negatywnych uwag. Polecam!













Trzecią maseczka jest oczyszczający peeling drobnoziarnisty z firmy AA Beauty Bar. Testowałam ją dziś. Również jak dwie wcześniejsze maseczki polecam i tą. Czułam drobne ziarenka, co świadczy o tym, że peeling jest drobnoziarnisty. Oczyścił mi skórę i odświeżył. Posiadam również żel peelingujący, lecz zdecydowałam się na tą maseczkę, żeby sprawdzić jak będzie działała. Jestem z niej zadowolona. Polecam!












To by było na tyle. Dzięki za przeczytanie! ;)


*Post nie jest sponsorowany, jest to tylko i wyłącznie moja własna opinia
*Zdjęcia z grafiki google








14 komentarzy:

  1. Używałam pierwszej - zdecydowanie najlepsza ♥️ Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ,ale bardzo mnie ciekawi ta pierwsza, ponieważ nie znam firmy a czasami lubię przetestować coś nowego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą pierwszą i mi się super sprawdziła, cieszę się że Tobie również. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maseczkę a AA, używam praktycznie cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam tej maseczki Dermaglin, daje rade! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam pierwszej z nich i w 100% się z Tobą zgadzam! :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! ❤️ Uwielbiam maseczki :)

    OdpowiedzUsuń