piątek, 11 sierpnia 2017

Back to school Cropp ;)

Hej! Dziś chciałam przedstawić wam niektóre rzeczy jakie przygotował na tegoroczny rok szkolny znany sklep Cropp. Link do sklepu internetowego podam wam na końcu posta ;) Zapraszam!
1. Koszule w kratę. Jak zawsze modne ;) (89.99zł)
89,99 zł














2. Bluzka z wyciętymi plecami i ozdobną gipiurą ;) (39.99zł)
39.99














3.Bluzka z półokrągłym dekoltem ;) (29.99zł)
29.99














4.Jeansy mom fit z przetarciami ;) (99.99zł)
99.99














5. Bluzka z ozdobnym rękawem (39,99zł)
39,99














6. Sportowa bluza z nadrukiem ;) (99,99zł)
99,99














7.Ogrodniczki ;) (119,99zł)
119,99














8.Jeansy High Waist ;) (89,99zł)
89,99














9. Wiskozowa koszula z printem ;) (49.99zł)
49,99















10. T-shirt z nitami ;) (49.99zł)
49,99















11. Bomberka ;) (99.99zł)
99,99














12. Trampki za kostkę ;) (59,99zł)
59,99














13.Plecak ;) (79,99zł)
79,99














14. Plecak ;) (99,99zł)
99,99















15. Plecak ;) (99,99zł)
99,99














16. Torba kuferek ;) (99,99zł)
99,99














To tylko niektóre rzeczy z tego sklepu. Sprawdźcie sami (link): Strona Cropp

Dziękuję! Napiszcie w komach co najbardziej wam się podobało! ;)

19 komentarzy:

  1. Bluzka z półokrągłym dekoltem świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Większości tych ubrań przemawiają do mnie, najbardziej te mom jeans oraz koszula w kratę. Moje ulubione i moje must have!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle szukam odpowiedniej koszuli w kratę - właśnie takiej czerwonej, jak pokazałaś na pierwszym zdjęciu. Muszę odwiedzić Cropp :). Podoba mi się także ta koszula (nr9), świetny print!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam koszulę w kratę i właśnie kupiłam w Cropp-ie, jestem nią zachwycona ;)

      Usuń
  4. Fajne stylizacja, sam kilka lat temu miałem podobną koszule w kratę. Oprócz nich też lubię franałową.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mom jeans i różowa torebka najbardziej przypadły mi do gustu :) są piękne i myśle,ze kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zastanawiam się nad tą torebką ;)

      Usuń
  6. Super cichy wybrałaś. Mnie się najbardziej spodobały jeansy z przetarciami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W Croppie mozna znaleźć ostatnio dużo fajnych ciuszkow :))


    https://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ogólnie uwielbiam ten sklep i zawsze robię tam zakupy ;)

      Usuń
  8. Kiedyś cropp był sklepem, do którego nawet nie zaglądałam, teraz coraz częściej, może trochę zmienili asortyment, albo mi się zmieniły poglądy. Rzeczy wymienione przez Ciebie bardzo mi się podobają, byłam ostatnio, ale pojde chyba jeszcze niebawem.
    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość ciuszków mi się podoba, a koszula w kratę zawsze będzie dla mnie hitem!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń