piątek, 9 lutego 2018

Róż Wear Blusher z wibo

Hej!
Ostatnio w moje ręce wpadł róż do policzków z Wibo. Jest on z kolagenem i witaminą E, o czym informuje nas napis na opakowaniu. Kupiłam go z myślą przetestowania, a okazał się być cudowny. U mnie sprawdza się on świetnie i według mnie jest dobrze na pigmentowany. Kolor wtapia się w różowy, jednak jest on bardziej brzoskwiniowy. Bardzo mi się podoba i uwielbiam mieć go na swoich policzkach <3 Bardzo go wam polecam! <3





Bardzo dziękuję za przeczytanie mojego posta. Do zobaczenia! Buziaczki :* <3 

Moje socjal media: 
Instagram: julaa_julaaa
Snapchat: julaaa.14



*Post nie jest sponsorowany i jest to tylko i wyłącznie moja opinia ;) 

20 komentarzy:

  1. Mam w zapasach bardzo go lubię 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tym różem. Ja mam róż z Avonu, ale rzadko korzystam :) Hehe, malutki ten róż tak wgl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam taki świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień różu.. nie używałam go jeszcze ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Wibo, jak dla mnie słaba marka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się dobrze, jednak każdy ma swoje ulubione i nie lubiane marki ;)

      Usuń
  6. Posiadam taki tylko że matte powder i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką kosmetyku jakim jest róż, ale ten wydaje się być idealny - ładny, subtelny kolor różu i myślę, że dałoby się go bezpiecznie dozować :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji go przetestować, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę je w końcu wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż do policzków + kosmetyczka = makijaż ślubny = wyleczenie mnie z tego produktu na zawsze :D

    OdpowiedzUsuń