niedziela, 4 lutego 2018

Paletka cieni z Lovely

Hej!
Dziś pokażę wam moją nową paletkę cieni Classic nude make up kit z Lovely. Kupiłam ją nie dawno i jest całkiem fajna, mimo iż nie należy do najdroższych. Ma dużo całkiem fajnych odcieni, zarówno tych błyszczących na imprezy, jak i tych matowych na poważniejsze okazje :D. Nie kruszy się, mimo iż na początku wydawało by się, że jeden kolor zaczyna się łamać. Jestem z niej zadowolona i coraz częściej sięgam po nią. Na odwrocie opakowania mamy podaną instrukcję jak wykonać nudowy smoky eyes <3. Dokupiłam do niej pędzelek, ponieważ ten w opakowaniu jest słaby do nakładania makijażu ;) Reasumując, bardzo polecam wam tą paletkę, jest bardzo tania, więc można kupić ją nawet dla samego testu, "a nóż, widelec" przypasuje wam do gustu ;) Poniżej łapcie zdjęcia paletki i swatchów wszystkich kolorów ;)






Bardzo dziękuję za przeczytanie! Do zobaczenia buziaczki! <3 :*


*Post nie jest sponsorowany

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, może kupię sobie tą paletke

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie bardzo lubiłam się z tą paletką :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna paletka na pierwszy rzut oka idealna do zielonych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa, jak wyglądają na powiece :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mogłam zrobić zdjęcia kilku cieni na powiece, następnym razem tak zrobię :)

      Usuń
  5. Chyba mam pomysł na prezent walentynkowy dzięki Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są *-*
    Nie często się maluję, ale lubię takie cuda, więc może i się skuszę :D


    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem przekonana do tej paletki, ale chyba wypróbuje ją. Poszukuje naprawdę świetnych jakościowo cieni nie za miliony xd
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem przekonana czy są takie mocno świetne, ale są dobre :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Zbytnio się nie maluję, aczkolwiek chyba skuszę się na tą paletę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Bardzo mi się podoba ta paleta. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukamy coś taniego, a wartego polecenia :) Hm... ta paletka to chyba wskoczy nam do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa paletka dla osób początkujących takich jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezła pigmentacja! <3
    Odcienie totalnie w moim guście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna ta paletka :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj mi znać na blogu :)
    (komentuje na bieżąco)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka jest fajna, jednak z jej pigmentacja na oku jest raczej srednio, wiec ja jej nie kupie, ale dla kogos młodego calkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy produkt, zaobserwowane, zapraszam do mnie: https://anja-ori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń