sobota, 27 stycznia 2018

Odżywka do paznokci! ;)

Hej!
Dzisiaj przychodzę z propozycją odżywki do wzmocnienia paznokci! Zapraszam!
Od pewnego czasu zmagałam się z rozdwajaniem i łamaniem się paznokci. Stosowałam wiele produktów m.in. regenerum, która była także jedną z najlepszych, jednak żadna z odżywek nie zachwyciła mnie tak, jak odżywka Eveline 8w1 Total Action. Ma dobrą do aplikowania konsystencję i mleczny kolor, który na paznokciach jest przeźroczysty. Stosuje się ją w odpowiednim harmonogramie, który jest umieszczony na opakowaniu. Polega on na tym, że pierwszego dnia malujemy, drugiego nakładamy kolejną warstwę, trzeciego zmywamy i powtarzamy to samo. Kiedyś malowałam nią moje paznokcie raz na kilka dni i nie przynosiło to tak wielkiego efektu jak teraz, gdy robię to w podanym porządku. Moje paznokcie są zdrowe i twarde. Jestem bardzo zadowolona z tego efektu i bardzo ją polecam.
Mam do was jeszcze jedno pytanie: Jakie wy używacie i jakie polecacie odżywki do paznokci? Przetestowała bym je i być może były by dla mnie lepsze niż ta ;)


Bardzo dziękuję za przeczytanie!
Do zobaczenia!



*Post nie jest sponsorowany i jest to tylko i wyłącznie moja własna opinia. ;)

48 komentarzy:

  1. Ja używam tej samej odżywki i daje super efekty

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo słabe paznokcie i ten produkt bardzo mi pomógł :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś zadowolona z tej odżywki :) ja też stosuję odżywki z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przetestowałam kilka i uważam, że żadna nie dorównuje odżywce TRIND Nail Repair Natural.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam i nie dało efektu wow. Teraz wiem, że hybryda najlepsza :D i to jeszcze baza z Indigo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam odżywki z tej marki jest świetna <3Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jest ta odżywka. Uratowała moje paznokcie kiedy były w najgorszym dla nich stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją kupić, ale ciągle mam w głowie te posty jak dziewczyny pokazywały skutki uboczne jej używania - może i używały nie tak jak było napisane na opakowaniu, ale jednak cykor ze mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje paznokcie straszni cierpiały po hybrydach, bardzo się osłabiły... teraz próbuję je wzmocnić i mi pomaga odżywka z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też stosuję tą odżywkę, ale na początku stosowałam ją jeszcze gorzej niż ty. Nakładałam ją na 5 dni potem ją zmywałam, więc także nie dawała efektów, ale potem jak się opamiętałam zobaczyłam dużą różnicę!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam bardzo porzyteczny blog pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam bardzo porzyteczny blog pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo testowałyśmy i u nas niestety nie było efektów :/ No cóż. Musimy szukać dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje paznokcie są niesamowicie słabe. Często sięgam po tę odżywkę, zawsze mnie ratuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukam właśnie czegoś co podaruje moje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam tej samej odżywki jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie niestety ta odzywka narobila wiele szkod. Trzeba uwazac gdyz w skladzie ma drazniacy formaldehyd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie, ale dziękuję za tę informację : )

      Usuń
  18. UWIELBIAM TA ODZEWKĘ JEST MOIM ULUBIEŃCEM OD DAWNA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie używam odżywek jedynie codziennie jem witaminy i moje paznokcie są w całkiem dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jadłam, lecz teraz chciałam postawić na odżywki

      Usuń
  20. super odżywka, lubię ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uzywalam tej odzywki i jestem nia zachwycona! A niestety czesto mi sie paznokcie rozdwajaja lub lamia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też właśnie jej używam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobrze kojarzę tą odżywkę i uważam ją za naprawdę bardzo dobrą :)

    OdpowiedzUsuń