wtorek, 30 stycznia 2018

Moje nowe pomadki :)

Hej!
Ostatnio do mojej kosmetyczki przybyły nowe pomadki, które dostałam na imieniny. Postanowiłam, że pokażę je w tym poście. Zapraszam do czytania!
1. Pomadka Luxe z Avonu. Kolor: lustering nude. Bardzo ładne złote opakowanie, kolor- delikatny róż z przebłyskami srebra.












2. Pomadka z L'oreal Paris. Kolor: 104 (strike a rose). Używałam jej już wiele razy i jest bardzo ładna. Jest w kolorze jasnego ale bardzo wyraźnego różu.












3. Pomadka The One z Oriflame. Jest w kolorze mocnej, wyrazistej czerwieni i pochodzi z edycji limitowanej. Idealna do mocnych zimowych stylizacji.












4. Pomadka K.Lips z Lovely. Kolor: Lovely Lips. Posiadam już kilka takich o różnych kolorach, więc jestem bardzo zadowolona bo lubię te pomadki.












5. Błyszczyk z L'oreal Paris. Kolor: Cream 109. Matowy róż, idealny do lekkiego makijażu. Bardzo fajny w aplikacji, gdyż posiada ciekawą końcówkę.












Na sam koniec pokażę wam swatche wszystkich produktów. Pokazane są po kolei od lewej strony w stronę palców na dłoni.









 Wszystkie zdjęcia wykonałam sama. Bardzo dziękuję za przeczytanie :) Do zobaczenia! <3




*Post nie jest sponsorowany ;)

22 komentarze:

  1. Swietne kolory, uwielbiam eksperymentowac z pomadkami, blyszczykami itd i mam ich sporo :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać żadnej z tych pomadek, ale lubię kosmetyki z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione kolory ;) Uwielbiam takie pomadki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.
    niestety z produktami od Avon i Oriflame mam przykre wspomnienia. Zazwyczaj konczylo sie to jakimis uczuleniami i problemami skórnymi. Niezaleznie czy to kolorowka czy pielegnacja. ;C A szkoda, bo mieli fajne oferty.
    za to bardzo lubię pomadki od Loreal'a. Mają zawsze fajną konsystencję i nie zjadają się. ta z numeru 5 bardzo mnie zaciekawiła. ;)
    pozdrawiam
    buziaki
    Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa ostatnie swatche najbardziej kolorystycznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się super sprawdza ta z klips tylko mam bardziej cielisty kolor. Jeśli lubisz matowe płynne pomadki to polecam Ci te z nyxa! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno spróbuję ich ;) Buziaki :*

      Usuń
  7. Jakie śliczne kolorki. Dla mnie najbardziej się podoba kolorek środkowy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten brudny róż jest piękny, mam podobną pomadkę w tym kolorze ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadek z Avonu nie lubię, ale na tę z Lovely poluję! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam Lovely, mam o niej przygotowana recenzje, ale nie mam czasu zeby ja opublikowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka pomadek z Avonu i bardzo je sobie chwalę ;)
    Ładne kolorki ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń