piątek, 29 grudnia 2017

Under Twenty



Hej!
Dziś pokażę wam dwa produkty Under Twenty do mycia twarzy, które należą do moich ulubionych :)

Pierwszym z nich jest pianka do mycia twarzy. Od niedawna używam pianek do mycia twarzy, wcześniej jakoś nie przekonywały mnie do siebie. Drugą pianką którą postanowiłam przetestować była ta z Under Twenty. Jest przeznaczona do skóry mieszanej i normalnej, bardzo odświeża i oczyszcza skórę. Ma zapach arbuzowo- miętowy i mimo iż nie lubię tego duetu zapachowego, ten przypadł mi do gustu. Bardzo serdecznie ją polecam.


Drugim jest żel to mycia twarzy. Używałam go wcześniej niż pianki i byłam bardzo zadowolona. Po raz pierwszy zdecydowałam się na kupno tego żelu, ponieważ przeczytałam, że jest on jak najbardziej dla mojej skóry i chciałam go przetestować. Jest ona tak samo dobry jak pianka. Gdy wstaję z rano i jestem zaspana, po umyciu twarzy tym żelem, jestem rozbudzona, moja skóra wygląda na zdrową i żywą. Tak  jak pianka jest godny polecenia ;)




















Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje <3
Do zobaczenia! Buziaczki :*



Post nie jest sponsorowany i jest to tylko i wyłącznie moja opinia









6 komentarzy:

  1. Testowałam te produkty i bardzo fajnie mi się spisały!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy szczególnie nie lubiłam produktów Under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Kiedy ja byłam "Under 20" to używałam chyba tylko toniku i podkładu z tej firmy. Nie były złe, ale super też nie były. Cieszę się, że ci podchodzą :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń