środa, 27 grudnia 2017

Pomadki K.Lips z Lovely

Hej! Bardzo długo mnie tu nie było z powodów osobistych oraz z powodu braku czasu na prowadzenie bloga. Chciała bym powrócić do tego i starać się pisać posty częściej. Dzisiaj przychodzę do was z moją oceną pomadek k.lips z Lovely. Sama nie posiadam oryginalnych pomadek Kylie, jednak te z Lovely, mimo iż nie są oryginalne bardzo przypadły mi do gustu. Opinie na ich temat są podzielone, jednak mi bardzo się spodobały. Nie wysuszają moich ust, co robi większość tanich pomadek. Moimi ulubionymi są pomadki matowe, dlatego zdecydowałam się na kupienie właśnie tych. Dzięki konturówce uzyskujemy fajny efekt powiększenia ust. Moim zdaniem są super i godne polecenia. Kosztują mniej niż 20 zł, a bardzo ładnie wyglądaj a na ustach.












 Bardzo dziękuję za przeczytanie, za skomentowanie, za zaobserwowanie <3 Do zobaczenia! Buziaczki :*
 Post nie był sponsorowany i jest to tylko i wyłącznie moja opinia


39 komentarzy:

  1. Uwielbiam te pomadki mają świetną lekką formułę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te pomagki , i te kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam kolor Pink Poison i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam tych pomadek. Dotychczas nie rzuciły mi sie w oczy, ale Twój post zachęca do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie używałam tych pomadek. Dotychczas nie rzuciły mi sie w oczy, ale Twój post zachęca do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam też z Lovely ale nie te. Też matowa, cena ok 10zl. Też fajna, matowa długotrwała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich muszę kupić kolejne :* Post rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś pożyczyłyśmy jedną od przyjaciółki i była tak cudna, że same myślimy nad zakupem :) Konturówki jeszcze nie miałyśmy okazji testować

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam tych pomadek choc kolory maja ladne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te pomadki, chodź sama mam tylko dwie, ale z pewnością niedługo mój skład się powiększy. Są naprawdę świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerz mówiąc jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pomadki są bardzo fajne, warto też zwrócić uwagę na Million Dollar Lips z Wibo :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze troche sie obawialam tych pomadek. Dobrze wiedziec ze jednak maja pozytywna opinie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 5 pomadek z tej serii (wszystkie oprócz tych dwóch nowych) i są naprawdę okay, ale kredka szybko się psuje, przynajmniej mi. Są trochę mało trwałe, ale za to pięknie wyglądają na ustach i nieco je powiększają. U mnie kosztują one niestety 25zł, a nie mniej niż 20^^
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja konturówka jest bardzo dobra, a u mnie kosztują 15 zł ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam te pomadki, są świetne! :)

    Zapraszam do siebie na www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena za nią nie jest wysoka a chyba warto wypróbować, zwłaszcza że kolory są w moim guście. W sam raz na zabawę sylwestrową : )

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja słyszałam, że są przereklamowane i wcale nie warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie bardzo warte bo kosztują na prawdę grosze a są cudowne

      Usuń
  18. Oj, słyszałam bardzo wiele dobrego o tych pomadkach... Ale mi samej jakoś nie było po drodze, żeby je przetestować ;) Ale mam nadzieję, ze w końcu się zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post, może kupie komuś na prezent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama posiadam te pomadki i jestem zadowolona:)
    https://the-blondiie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń